Като за начало, CamSpace е програма, която превръща вашите предмети в контролери за играта ви.
Само ви трябва предмет и уеб-камера!
Ето видео:
<object width="500" height="405"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/6d1Hi1TRcKs&hl=en_GB&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/6d1Hi1TRcKs&hl=en_GB&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>
Подготовка:
Подгответе се с едноцветни дрехи (или почти такива);
с предмет, който е почти в контраст с цвета на дрехите ви или
да се откроява напълно от тях. Така ще имате повече сигурност
за действието на софтуера; със осветление, може FPS да се увеличи
двойно така. И естествено, с уеб-камера.
Инсталация и настройка:
1. Изтеглете софтуера от сайта - www.CamSpace.com
2. Инсталирайте.
3. След като сте я инсталирали и стартирали (трябва да сте си включили камерата),
натиснете RMB върху програмата -> Developer Tools -> Create new -> Controller for external game..
3.1. Натиснете Next и напишете името на контролера си. Всъщност може и на играта, която ще стартирате.
Вие си преценете. Натиснете отново Next и сега задайте път към *.exe-то на играта. Завършете
конфигурацията.
3.2. Сега към контрола над предмета -
[Tracked Objects] - това са предметите, с които ще играете. Може да използвате до четири предмета,
следователно и да им дадете име (препоръчително е)
[User Instructions] - това е описанието или инструкциите на играта. Почти нищо съществено.
[Input Device Emulation] - това е важната част.
Когато използвате предмет, можете да го използвате за заместител на бутон от мишката ви,
от клавиатурата или джойстика (ако имате такъв). Можете да настроите команда, когато
се премести по X, по Y или Z. За да използвате тези опции, първо натиснете Emulate (x) над
дадения контролер.
[Resource Managment] - за съжаление все още не знам за какво се използва това.
[scripting] - можете и да използвате скриптове за разширено използване на предмета, настройки и т.н.
-> Manage scripts - пишете скриптове, използвате ги, променяте.
-> Manage Buttons - добавяте бутони, които са на място, което за да се активира, трябва да се "докосне" с предмета.
Може да се използват и хоризонтални\вертикални слайдъри. За функцията на бутона се използват скриптове.
-> Manage Shakes Events - ако раздрусате малко обекта, това може да е знак за програмата. Можете да добавите
такива знаци чрез тази опция. Ето тук ви трябва да именувате контролерите (т. 3.1.)
3.3. Излизате от конфигурацията и давате LOCK. След това местите предмета в центъра на правоъгълника вляво (мишената)
Чакате да отиде на . Стартирайте от Start Application
4. ИГРАЙТЕ И СЕ ЗАБАВЛЯВАЙТЕ!!!
Естествено и коментирайте
Само ви трябва предмет и уеб-камера!
Ето видео:
<object width="500" height="405"><param name="movie" value="https://www.youtube.com/v/6d1Hi1TRcKs&hl=en_GB&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="https://www.youtube.com/v/6d1Hi1TRcKs&hl=en_GB&fs=1&color1=0x006699&color2=0x54abd6&border=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="405"></embed></object>
Подготовка:
Подгответе се с едноцветни дрехи (или почти такива);
с предмет, който е почти в контраст с цвета на дрехите ви или
да се откроява напълно от тях. Така ще имате повече сигурност
за действието на софтуера; със осветление, може FPS да се увеличи
двойно така. И естествено, с уеб-камера.
Инсталация и настройка:
1. Изтеглете софтуера от сайта - www.CamSpace.com
2. Инсталирайте.
3. След като сте я инсталирали и стартирали (трябва да сте си включили камерата),
натиснете RMB върху програмата -> Developer Tools -> Create new -> Controller for external game..
3.1. Натиснете Next и напишете името на контролера си. Всъщност може и на играта, която ще стартирате.
Вие си преценете. Натиснете отново Next и сега задайте път към *.exe-то на играта. Завършете
конфигурацията.
3.2. Сега към контрола над предмета -
[Tracked Objects] - това са предметите, с които ще играете. Може да използвате до четири предмета,
следователно и да им дадете име (препоръчително е)
[User Instructions] - това е описанието или инструкциите на играта. Почти нищо съществено.
[Input Device Emulation] - това е важната част.
Когато използвате предмет, можете да го използвате за заместител на бутон от мишката ви,
от клавиатурата или джойстика (ако имате такъв). Можете да настроите команда, когато
се премести по X, по Y или Z. За да използвате тези опции, първо натиснете Emulate (x) над
дадения контролер.
[Resource Managment] - за съжаление все още не знам за какво се използва това.
[scripting] - можете и да използвате скриптове за разширено използване на предмета, настройки и т.н.
-> Manage scripts - пишете скриптове, използвате ги, променяте.
-> Manage Buttons - добавяте бутони, които са на място, което за да се активира, трябва да се "докосне" с предмета.
Може да се използват и хоризонтални\вертикални слайдъри. За функцията на бутона се използват скриптове.
-> Manage Shakes Events - ако раздрусате малко обекта, това може да е знак за програмата. Можете да добавите
такива знаци чрез тази опция. Ето тук ви трябва да именувате контролерите (т. 3.1.)
3.3. Излизате от конфигурацията и давате LOCK. След това местите предмета в центъра на правоъгълника вляво (мишената)
Чакате да отиде на . Стартирайте от Start Application
4. ИГРАЙТЕ И СЕ ЗАБАВЛЯВАЙТЕ!!!
Естествено и коментирайте