[Нормална улица]
Във 3d изглед (перспективен) натиснете Alt W; F4 и създайте Plane със
Length: 10
Width: 20
Length Segs: 2
Width Segs: 4
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
RMB -> Convert to Editable Poly и натиснете 4, за да избирате полигоните - polygons.
Изберете половината от тях (вашата улица, препоръчително е да е по-ниска от тротоара) и ги екструднете (extrude) на -0.12
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Може би ще има полигони, които не сте искали, селектирайте ги и ги изтрийте.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Изтеглете си тези текстури, дадени по-долу и ги сложете просто някъде..
Преместете текстурите до материал редактора (едитора)
<><><><><><><>
Сега изберете тротоара и му прибавете материала с текстурата за тротоар.
Може UVW мапинга да не му е натроен както трябва, затова отидете в Modifier List и изберете UVW Map, след това Face.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Convert to Editable Poly
Но не сме приключили с UVW! Сега текстурата е обърната. За да я обърнем на правилната посока, отидете в Modifier List -> UVW Unwrap, изберете Face (3) и селектирайте тротоара. След като сте селектирали полигоните, натиснете EDIT. За бекграунд изберете текстурата на тротоара, за да се ориентирате по нея.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
При мен трябва да се завърти на 90 градуса.
Изберете двете вертексчета отдясно, приближете ги максимално близко до чертата (може да се ориентирате по U и V координатите отдолу, защото те са цели числа (1,2,3-9 и др.)) Флипнете ги хоризонтално и вертикално.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Сега конвертнете отнов към едитабъл поли (Editable Poly )
Текстурирайте по същия начин и самия път, по същия начин, описан по-горе.
<><><><><><>
Сега за да клонирате модела си и да направите улицата пълна, селектирайте я първо и натиснете CTRL V или задръжте SHIFT движение по X,Y,Z.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Сега ги attach-нете един-друг, за да станат един модел.
Натиснете F3, след това 1, за да избирате вертекс-чета и селектирайте тези, които са посредата.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Сега натиснете отново F3. Отидете в Top View Point (изглед от горе, хоткей - T)
Натиснете и задръжте Shift, като местите по X, за да я копирате и същевременно движете. Ще ви излезе прозорец с въпрос колко копия да създаде на улицата. Ако искате може и 50 да въведете.
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
Attach-нете всички модели и Convert to Editable Poly
Така се създаде една голяма, дълга улица и то текстурирана!
(натиснете върху изображението, за да увеличите)[/quote]
Last edited by HristoBG on Fri Apr 29, 2011 7:22 pm; edited 10 times in total