Тук вече ще използва друга програма, наречена Alci's IMG.
След като изтеглите програмата, ще видите следното:
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
+пояснение
Вече можете да отворите .img файл, използвайки Отвори командата.
Навигирайте до папката на играта и отворете gta3.img от папката MODELS.
Трябва да ви се покаже това:
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
И сега вече зависи от вас какво искате да правите.
Импорт (Import). Чрез тази команда вие импортирате файлвове, т.е. добавяте файлове вътре, във самия архив, с разширение .img.
Експорт (Export). Чрез тази команда вие експортирате файлове, т.е. ги "изваждате" или им правите копие извън архива.
Файла не се изтрива от архива, когато се екстрактира!!!
Изтрий (Delete). С тази команда изтривате селектирания файл.
Ре-отвори. (Re-open - Refresh). Ако искате да отворите същия .img файл, вместо да натиснете отвори и да избирате файла, направо можете да натиснете върху този бутон и да се "ре-отвори".
Rebuild. Когато сте направили промени, напр. експортиране, добавяне, изтриване и т.н., трябва да натиснете върху този бутон, за да ре-архивирате .img.. Понеже .img съдържа много файлове е вид архив. След като сте го направили, можете спокойно да затворите програмата.
Save. С тази функция запазвате архива, без да го архивирате (Rebuld)
Букви Д, Е, Ж от изображението по-горе са функции на търсенето и неговите разширения.
Друг вид команди:
Import (remove if exists) - означава, че ако добавяте файлове в архива и някои се повтарят, старите файлове се изтриват. Това е много полезна функция, когато инсталирате возило или просто някаква модификация.
Export as list - ако искате да запазите някои файлове под друг вид разширения, това е начина. Не винаги се получава, за съжаление. И понеже пише All Files за запазване, трябва ръчно да напишете разширението. Например от road.dff да стане road.obj. Препоръчително е да е в такъв вид разширение, че пак да поддържа както във този случай 3d. И dff е 3D модел и оbj е 3D модел.
След като изтеглите програмата, ще видите следното:
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
+пояснение
Вече можете да отворите .img файл, използвайки Отвори командата.
Навигирайте до папката на играта и отворете gta3.img от папката MODELS.
Трябва да ви се покаже това:
(натиснете върху изображението, за да увеличите)
И сега вече зависи от вас какво искате да правите.
Импорт (Import). Чрез тази команда вие импортирате файлвове, т.е. добавяте файлове вътре, във самия архив, с разширение .img.
Експорт (Export). Чрез тази команда вие експортирате файлове, т.е. ги "изваждате" или им правите копие извън архива.
Файла не се изтрива от архива, когато се екстрактира!!!
Изтрий (Delete). С тази команда изтривате селектирания файл.
Ре-отвори. (Re-open - Refresh). Ако искате да отворите същия .img файл, вместо да натиснете отвори и да избирате файла, направо можете да натиснете върху този бутон и да се "ре-отвори".
Rebuild. Когато сте направили промени, напр. експортиране, добавяне, изтриване и т.н., трябва да натиснете върху този бутон, за да ре-архивирате .img.. Понеже .img съдържа много файлове е вид архив. След като сте го направили, можете спокойно да затворите програмата.
Save. С тази функция запазвате архива, без да го архивирате (Rebuld)
Букви Д, Е, Ж от изображението по-горе са функции на търсенето и неговите разширения.
Друг вид команди:
Import (remove if exists) - означава, че ако добавяте файлове в архива и някои се повтарят, старите файлове се изтриват. Това е много полезна функция, когато инсталирате возило или просто някаква модификация.
Export as list - ако искате да запазите някои файлове под друг вид разширения, това е начина. Не винаги се получава, за съжаление. И понеже пише All Files за запазване, трябва ръчно да напишете разширението. Например от road.dff да стане road.obj. Препоръчително е да е в такъв вид разширение, че пак да поддържа както във този случай 3d. И dff е 3D модел и оbj е 3D модел.